WIELKIE JOŁ / DOM RAPU / #NWJ / PLNY SPOD LADY
Login:
Hasło:
Zapamiętaj
Zapomniałeś hasła?
Nie masz konta? Zarejestruj się!

PLNY SPOD LADY

opublikowany: Poniedziałek, 20 Lipiec 2009 12:59 - przez: Jakuza 26
Z dumą prezentujemy pierwszą kolekcję naszej odzieży dedykowaną specjalnie dla kobiet. Zaprojektowana od początku do końca przez dziewczynę dla dziewczyn. KolekcjePLNY spod LADY oraz WJ LADY są przełomem w dotychczasowej ofercie sygnowanych przez Tede marek ekskluzywnych ubrań.
PLNY SPOD LADY
Autorem kolekcji jest Elektroliza a.k.a. eFoxy a.k.a. JellyElly, absolwentka warszawskiej ASP, utalentowana graficzka. Jest to jej pierwsza współpraca z firmą odzieżową.Nasze produkcje to kroje dopasowane do kobiecych ciał i testowane przez kilka tygodni, wzory niewystępujące w męskiej kolekcji - przecież dziewczyny zasługują na swoją rzecz. Do tego żywe kolory, odmienne od występujących w męskiej kolekcji.

Wszystkie produkty są godne uwagi, ale szczególnie ciekawa jest koszulka z kieszonkami po bokach, idealnymi do schowania telefonu lub czegokolwiek co można schować. Polecamy również unikatową koszulkę z dzianiny dresówki niedrapanej LET'S TALK ABOUT TEXTYLIA.

"Nie mogę być na każdej z Was, ale na każdej z Was moga być moje ciuchy" - dodaje Tede.

Zapraszamy do naszego sklepu internetowego HOLAHOLA.PL

Na pocieszenie dla Panów też coś przygotowaliśmy. Specjalna koszulka PLNY Textylia "Tak się robi Hip-Hop" w dwóch wersjach kolorystycznych. Polecamy!

Poleć znajomym:
  • Zbooo Zbooo
    Czy tegoż dnia dojdzie tez cos dla panów ?
  • Chemik Chemik
    Dojdzie :)
  • wsumieOhla wsumieOhla
    dobrzee dobrze ;)
  • barbiss barbiss
    czeeeekamy. na 7 i 8 sierpnia też czekamy, niecierpliwie
  • glowa160 glowa160
    @barbiss
    co bedzie 7/8 sierpnia ?
  • GonzoPan GonzoPan
    O któtej ta nowa kolekcja? Bo o 14 mam pociąg do Mielna i muszę zdążyć kupić przed wyjazdem ;d
  • dziamdziak dziamdziak
    no wlasnie, o ktorej? bo juz od rana zagladam na holahola, zeby nie przegapic. wydaje mi sie ze wszystko sie rozejdzie jak cieple bułeczki ;p
  • dziamdziak dziamdziak
    no i gdzieeeeeeeeeeee ta kolekcja? xd
  • kleik kleik
    ehh, prawdopodobnie bedzie to wyglądać następująco :

    godzina 18 - wystawienie kolekcji
    godzina 19 - wykupienie jej do zera
    godzina 21 - cala kolekcja na allegro wystawiona przez cwaniaczków, pomimo tego, że nie dostali jeszcze towaru ^^

    no, to moja wizja, niestety bardzo prawdopodobna ;D
  • Grehor Grehor
    Kto czeka nie błądzi :D
  • McPepeR McPepeR
    juz nie długo to się skończy wiecie dlaczego... Od czasu koszulek ,,Prosta Droga" za 250 zł.... ludzie juz tak nie kupują chętnie jak wtedyy pewno Hajs im się skonczył hah .. i coraz więcej towaru na Holahola jest..
  • kleik kleik
    ale koszulki "kochać" tedego i całą ekipe jego jakos zeszły ;D a do najtańszych nie należały ;]
  • Oskareq Oskareq
    Już mnie irytuje to czekanie...
  • kleik kleik
    szczerze mowiac, to nie wiem, czy warto bylo czekać...
  • princessann princessann
    warto, warto ;)
  • kleik kleik
    Jesli sie jest kobieta, to warto, bo naprawde ladne rzeczy były ;> A widze, ze princessann to również z Gdańska ^^
  • princessann princessann
    nie wszystkie, ale sporo fajnych :) owszem:)
  • igiel igiel
    A jakaś nowa kolekcja dla panów będzie w najbliższych dniach czy raczej nie :/ ? Bow sumie w wakacje nic nie wyszło jeszcze normalnego....
  • kleik kleik
    podpinam sie pod powyższe pytanie..
  • SainT SainT
    trzeba czekać na jesień panowie, jesień :)
  • igiel igiel
    Jesień k* w d* mam jesień -.-’ Lato jest można się polansować to nic nie ma -.-...Jesienią jest zimno szaro i ponuro i w tedy to się nie liczy...
  • barbiss barbiss
    glowa160 - hip-hop festiwal w Giżycku

    ostatecznie do zakupu zachęciło mnie zdanie Tedego, haha
    więc czas wybrać sobie wdzianko ;>
  • CeZetZetKa CeZetZetKa
    spodziewałam się czegoś lepszego ; d
  • SainT SainT
    przecież w maju i czerwcu było fch*j nowych produktów! to jest ekskluzywna marka, a nie co tydzień nowy stuff. ogarnijcie się trochę..
  • igiel igiel
    Nie mówie żeby co tydzień nowa kolekcja 20 koszulek wychodziła...Ale no chociaż raz na miesiąc ze 2-3 koszulki ...Ale no nie ważne i tak nic nie zmienimy...Pytanie czy w tym sklepie City-Shop co w Warszawskim Centrum Wola jest ,można coś fajnego kupić z PLN-ów ? Nowsze i te starsze kolekcje ?-jakiś wybór czy 2 koszulki na krzyż i pozdro ?
  • tedziara76 tedziara76
    mogłaby wyjść nowa kolekcja...
    jakieś bluzy czy coś takiego dla dziewczyn, bo w samych bluzkach niestety chodzić
    nie mogę...